piątek, 5 czerwca 2009

google analytics

Google Analytics jest darmowym, internetowym narzędziem do analizy statystyk serwisów WWW, udostępnianym przez firmę Google. Został on stworzony na bazie systemu wykupionej przez Google firmy Urchin Software. Google udostępnił bezpłatną usługę Analytics w listopadzie 2005. Do połowy roku 2006 istniały ograniczenia co do liczby zakładanych kont i profili, obecnie system dostępny jest dla każdej osoby posiadającej konto w Google.

Google Analytics instalowany jest na stronie www przez wklejenie fragmentu kodu JavaScript.

Główne funkcjonalności Google Analytics:

* generowanie około 80 rodzajów raportów związanych z zbieraniem danych dotyczących ruchu internetowego, wskaźników konwersji i ROI;
* eksportowanie raportów w kilku formatach (m.in. CSV oraz XML)
* łatwe integrowanie konta z kontami AdWords;
* dostępny jest w językach: chińskim, koreańskim, duńskim, norweskim, polskim(od 23.07.2007), portugalskim, holenderskim, rosyjskim, hiszpańskim, francuskim, szwedzkim, niemieckim, angielskim i włoskim;
* jednoczesne zbieranie danych z nieograniczonej liczby stron internetowych (jedynym ograniczeniem jest limit 5 milionów odsłon na miesiąc dla osób, które nie korzystają z programu AdWords).

1 komentarz:

  1. Dziś każda firma ma dostęp do specjalistycznego oprogramowania biznesowego, które może być wykorzystane do wielu celów. Przykładem może być tu system erp https://www.connecto.pl/wdrozenia-systemu-erp-metody-etapy-koszta/. Przedsiębiorcy używają go do zautomatyzowania wszelkich procesów, które składają się na sukces firmy na rynku. Za jego pomocą można np. usprawnić działania marketingowe, by zyskać przewagę nad konkurencją.

    OdpowiedzUsuń