piątek, 5 czerwca 2009

programy lojalnościowe

Program lojalnościowy to długotrwałe działania marketingowe służące do budowania oraz podtrzymywania pozytywnych relacji z wybranymi, najbardziej atrakcyjnymi dla firmy klientami.

Właściwie dobrana strategia programu lojalnościowego pozwala zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi przy znacznie mniejszych kosztach innych form promocji i reklamy. Przykładem popularnego programu lojalnościowego premiowanie każdego zakupu punktami (proporcjonalnie do wydanej kwoty), które klient może następnie wymienić na nagrody.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mowa o programach lojalnościowych, to jako właściciel firmy, jestem ich wielkim zwolennikiem. W artykule na https://www.przelewy24.pl/blog/jaki-wplyw-na-zachowania-konsumentow-maja-programy-lojalnosciowe można poczytać jak wiele korzyści niesie ich wdrożenie w strategii firmowej. Program lojalnościowy może być skutecznym, bezpłatnym sposobem dotarcia do klienta i nawiązania z nim korzystnych oraz długotrwałych relacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadząc sprzedaż internetową, warto jest też zastanowić się nad wyborem odpowiednich metod wysyłki zamówionego towaru. Ja swoim klientom udostępniam do wyboru kilka przesyłek kurierskich m.in. https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd, które są tanie i bardzo szybkie. Klienci chętnie wybierają taką metodę dostawy.

      Usuń